Friday, August 29, 2008

hurmmm............... tak tahu nak cakap apa?

sekarang ni aku agak ok la skit nak banding ngan dulu. tapi biasa la kan student agak bz skit la ngan asgment. tapi still rasa sedih la...
walaupun aku macam sedih tapi aku ok la skit kan, boleh la nak suka skit kan...tapi still rasa la..
sekarang ni aku kena happy n merdeka dari semua ni. memandangkan kita dah nak merdeka kan, so aku kena la merdeka jugak kan.hehehee.....nak wat cam na kalu nanes air mata darah skali pun tak kan dapat kan.lain la kalu tu dah tak dir kita kan. hehhee....
wah cakap pasal takdir plak kan.huhuhuhu................malam ni aku ader tarian utk malam merdeka......tapi aku macam tak tau la nak cakap apa...tapi aku kena enjoy....so malam aku harap ader la org bgi smangat kat aku supaya aku tak down stelah aku tau segala2nya yag berlaku....hurmmmmmmmmmms sedih gak la kan...tapi nak wat cam na...hidup kena slalu gembira...tapi klu slalu gembira tak best la plot ceritanya kan..tapi aku takut gila klu aku hilang yg apa ku ader....k lah..nak traning untuk mlm ni jap....nnt aku citer lagi k...

No comments: